Saturday 22 October 2011

Apesal Nak Kicap!!!!

Emmm...mesti korunk tertanya kan (perasan..) kenapa nama blog aku ni Nak Kicap..heheoke ni reason-reason nyer..

First..aku mmg suke makan telur ngan kicap(tetibe)

Sedaaaap..hehe

Second..agak memalukan laa..kisahnya berlaku di seksyen 2, Shah Alam...


Mase tu aku and kawan2 (Umar,Hariz and Muiz) pergi dinner kat situ..aku orderlah kuey tiaow lakna@ladna..tapi xbrape masin...Tanpa membuang masa, aku panggil makcik tu..

"mak cik come here(chewah)!!"

"nak ape dik, nak nasi tambah ke?" (xnampak ke aku tgah makan kuey tiow)

"makcik, saya xnak nasik..saya Nak Kicap!!!"

Pastu tetibe member aku Umar gelak...cakap aku manje2 ngan makcik tu..what a codon!!
Dari situlah aku dapat idea nak wat nama ni pasal diorang ejek aku 'nak kicap' tu..

1 comment: