Saturday 29 October 2011

The special post dedicated to my beloved Juniors=) go Shinrui Enja!!

Assalamualaikum sume.....

Seperti sedia maklum yang adik2 ni akan ambik exam SPM 2011...yeay..bermakna anda berjaya menyahut cabaran ke 3 dalam hidup selepas UPSR dan PMR....

Dengar sini nak cakap skit..(amboih).....
Firstly...korang taw x ape tu semangat, (manggakk=orang tganu kabo)..Semangat tu ialah satu emosi atau cetusan dalam diri anda untuk terus berjuang untuk mendapatkan sesuatu..haaa satu menda bgs yang patot ad dalam diri anda buat mase ni...mangat tu penting...jgn down sbb result kiter yang lepas..'tomorrow never die man'...


Dengan semangat,kita boleh study sampai tak tidur.

Dengan semangat,kita leh buat kerja lebih-lebih sebab awek lalu kat tepi.

Dengan semangat kita rasa bertenaga.

Dengan Semangat,kita boleh dapat STRAIGHT A+!!

Ok,tapi kadang-kadang…Zupp…semangaat tu hilang macam tu jer. Betui dak?

go..go..go..




Harumkan nama kite..harumkan nama mak bapak..dan harumkan nama maktab...korang boleh buat..xda yang mustahil...aku percaya sangat...

Aku dan senior yang lain amat berharap korang dapat buktikan sesuatu di maktab kita yang tercinta...Kami hanya mampu berdoa dan terus menyokong para junior dari belakang,dari tepi,dari atas......

Kata-kata semangat dari beberapa kawan aku yang cemerlang=)


Aku la..Fakhrul (Straight 9A's)


Norshafiqah (Straight 9A's)



Faris (Straight 11A's)




Syarafina (Straight 9A's)

Hilmi (Straight 11 A's)

Zuriati (Straight 9A's)

Yang ni je beberapa orang yang sempat aku kutip kata-kata semangat dari kawan-kawan Maserati Phantom......Diharap adik2 lebih bersemangat....kalau dyorunk boleh..korunk mesti boleh......Doa kami sentiasa mengiringi kalian semua....Best of Luck=)..

Straight A's in your hand!!!

1 comment:

  1. Good ! Good !

    Gambar aku yang chubby jugak ko amek . Hahahaa .

    ReplyDelete